torsdag 4 oktober 2012

På resande fot

Om en vecka ganska precis, så ska jag besöka en ö jag faktiskt aldrig satt min fot på. Jag åker dit med mina arbetskamrater. Vi ska planera, skriva lite, se på fåglar och umgås. Det ska bli jättekul. Jag hoppas på fotoväder. Jag är sedan i princip bara hemma och vänder för att åka till huvudstaden. Konferens om betyg och bedömning står på programmet i dagarna två. Det känns inte lika lustfyllt som resan innan, men jag kan ju ha fel. Jag hoppas att jag hinner med ett besök på fotografiska. Innan dessa resor ska jag skriva omdömen och åter omdömen, så det blir fortsatt sporadiskt här i bloggvärlden. Det kanske blir några kort i helgen, det ska ju bli fint väder, dvs det ska inte regna...

3 kommentarer:

  1. Men jag då ????
    Hur skall jag klara mig hemma ???
    Fast när jag tänker efter har ingen dött av fläsklägg o rotmos, dillkött, stuvad lever, stekt strömming, kokt lax med majonnäs-sås, isterband...
    Hur länge skulle du vara borta sa du ;-)) /maken

    SvaraRadera
  2. Menar du på fullt allvar att du lagat mat i förväg till maken?
    Tänkte väl det, han ska äta på restaurang eller?
    För övrigt förväntar jag mig bilder från resan. Öland i dis och dimma kan vara fantastiskt vackert.

    SvaraRadera
  3. Inte lagar jag mat, det klarar han så bra själv. När jag är borta kör han sina favoriter. Det är bra för de är inte mina favoriter.
    Jag hoppas på alla sorters väder utom regn. Har tappat lite inspiration när det gäller fotograferandet, eller ja det är nog tidsbrist, så Öland kan bli en nystart.

    SvaraRadera

Det räcker så bra att bara lämna ett litet avtryck. Jag blir så glad då.