lördag 12 januari 2013

Födelsedagar i huset




Kan ni gissa?  Det kunde inte jag eller maken.



6 kommentarer:

  1. Ett tag använde man det här ordet ofta i sammansättningen -effekten, tror jag.

    SvaraRadera
  2. Vi har absolut ingen aning, varken maken eller jag... Någon form av miniväxthus var det enda vi kom på.

    SvaraRadera
  3. Så rätt! Visst var det miniväxthus! Jag trodde möjligen något slags zinkhus, för ljus och maken gissade på fyrmanstält (!)

    SvaraRadera
  4. Grattis på födelsedagen Lena! Visst är det idag du fyller år?

    SvaraRadera
  5. Tack, visst är det så; maken igår och jag idag. Och du om några dagar :-)

    SvaraRadera
  6. Jag var inne på att det skulle vara en fågelholk....men "kuvöser till små plantor" som ska växa till sig var ju också en fin present. Grattis igen!

    SvaraRadera

Det räcker så bra att bara lämna ett litet avtryck. Jag blir så glad då.