söndag 13 oktober 2013

Höst

 
 
 
 
 
 
 
 
 

9 kommentarer:

  1. Vilka fina bilder!
    Hösten slår mig med häpnad varje år. Det är så makalöst vackert med alla färger! Och morgondimman och den friska lite fuktiga luften...Underbart!

    SvaraRadera
    Svar
    1. I år har den liksom sommaren, varit helt fantastisk. Jag vet att det är torrt ute, men jag är glad för varje dag det inte regnar.

      Radera
  2. Man kan bara inte låta bli att fota alla dessa färger.......

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag ser jättemycket på vägen till jobbet, extra fint ljus då, men det går ju inte att stanna....

      Radera
  3. Jag har varit dålig på att fotografera den i år, hösten, men påminner mig om att stanna upp emellanåt och njuta av den. Finfina bilder!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tur det, att du stannar upp! Tack!

      Radera
  4. Så fina bilder..../maken

    SvaraRadera
  5. Vilka fantastiska bildet Lena....är på bloggpromenad här på nattkröken och blir alldeles tagen av dina fina bilder. Visst är hösten vacker men jag verkar inte hinna med att fotografera den i år. Jobbar för mycket. Vecka efter vecka....det börjar bli en ohållbar situation.
    Lisbeth

    SvaraRadera

Det räcker så bra att bara lämna ett litet avtryck. Jag blir så glad då.