torsdag 1 mars 2012

Rätt logiskt



Eftersom jag inte bloggar, så jobbar jag...
mycket.

2 kommentarer:

  1. Samma här. Har jobbat nästan hela mitt sportlov med fördjupade pedagogiska utredningar och IUP.

    Borde nog ha varit ledig mer men jag skjuter fram det. Kanske kan ta en långhelg ute på ön snart....bara isen går upp. :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jobba på sportlovet är det många som gör (inkl. jag) och det är ju helt fel. "Allt som knökas in i vår arbetstid ryms inte och då ska vi inte göra det. Jobba tills arbetstiden tar slut, inte tills uppgifterna tar slut" är mantrat vi försöker med på vår skola och skolledningen börjar lyssna. Två rättningsdagar för NP - uppsatserna är en bra början.

      Hoppas du kommer ut till ön snart!

      Radera

Det räcker så bra att bara lämna ett litet avtryck. Jag blir så glad då.