onsdag 10 juli 2013

Jag äter sällan bröd

 
men de här är svåra att motstå.

4 kommentarer:

  1. Vi äter tyvärr ofta bröd, men jag håller ändå med dig när det gäller bildbröden ..., sååå goda!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Alltså bröd är gott, väldigt gott, men jag märker att jag inte mår så bra av just bröd, så jag försöker undvika det.

      Radera
  2. Jag har ätit alldeles för mycket bröd i mitt liv men nu är det precis tvärtom. Nu äter jag mycket sällan mjukt bröd men har upptäckt att det finns massor av nya goda sorter med hårt bröd och det är som sagt svårt att motstå.

    Om jag längtar efter mjukt bröd någon gång så får det bli ett surdegsbakat bröd med både smak och tuggmotstånd.

    Lycka till med tårtorna!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ungefär så är det. Surdegsbröd är väldigt gott, men jag är rädd om mina lagningar :-), så jag håller mig till hårt bröd om jag ska äta bröd.

      Radera

Det räcker så bra att bara lämna ett litet avtryck. Jag blir så glad då.